Nawigacja

Topnews

Menu kategorii

Data Center

Usługa Hostingu Dedykowanego polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego fizycznego serwera lub platformy serwerów

Opis usługi

Usługa Hostingu Dedykowanego polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego fizycznego serwera lub platformy serwerów, z możliwością rozbudowy w fazie projektowej o dodatkowe urządzenia m.in. macierze dyskowe lub loadbalancery.

Klient na bazie Hostingu Dedykowanego ma możliwość uruchamiania serwisów internetowych lub aplikacji biznesowych w bezpiecznym środowisku fizycznym i informatycznym jaki oferuje Centrum Danych NASK, z pełnym wsparciem serwisowym, z możliwością instalacji systemów operacyjnych, a także mogą wykorzystać wiedzę, kompetencje i doświadczenie NASK skupiając się na swojej podstawowej działalności biznesowej.

Jak działa usługa:

W ramach usługi Hostingu Dedykowanego NASK dostarcza w standardowym wariancie dedykowane serwery uruchomione i udostępnione Klientowi w Centrum Danych NASK. Usługa może zostać rozszerzona o dostarczenie i instalację określonego systemu operacyjnego. Serwer wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym udostępniany jest Klientowi, czyli przekazane są mu pełne prawa administratora do zainstalowanego systemu operacyjnego. NASK oferuje serwery firmy DELL posiadające szablonową konfigurację, którą w miarę potrzeby dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i wymogów Klienta.

Korzyści:

  • redukcja kosztów inwestycyjnych związanych z kosztami zakupu infrastruktury serwerowej i teleinformatycznej.
  • redukcja kosztów związanych z organizacją i utrzymaniem środowiska data center (zasilanie, klimatyzacja, ochrona fizyczna i przeciwpożarowa i inne).
  • obniżenie kosztów dostępu do internetu, bez potrzeby inwestycji
  • w drogie urządzenia aktywne (serwery, urządzenia telekomunikacyjne)
  • redukcja kosztów wyszkolenia i utrzymania personelu IT
  • redukcja kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników technicznych zapewniających nadzór nad sprzętem w trybie 24/7/365
  • redukcja kosztów związanych z serwisem sprzętu
  • gwarancja dostępności usługi zapisana w umowach SLA: 99,5%
do góry