Nawigacja

Projekt Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

STARSZY SPECJALISTA JIRA

Nr ref.: SSJ 0819 Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • analiza problemów dotyczących funkcjonowania systemów JIRA / Insight oraz plugin'ów/skryptów/integracji w ramach tych systemów,
  • definiowanie i analiza nowych rozwiązań technicznych,
  • przygotowywanie projektów technicznych w zakresie systemów JIRA / Insight oraz plugin'ów/skryptów/integracji w ramach tych systemów,
  • nadzór nad pracą firm wykonawczych, utrzymujących oraz pracowników oddelegowanych do realizacji projektów w ramach wdrożenia i rozwoju systemów JIRA,
  • nadzór nad integracją ww. systemów z istniejącymi w NASK systemami,
  • nadzór nad migracją procesów i danych w ramach wdrażania nowych rozwiązań w systemach JIRA / Insight,
  • opracowywanie planów testów, przeprowadzanie testów, analiza wyników,
  • rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych,
  • śledzenie aktualnych trendów, nowych produktów i rozwiązań w zakresie ww. technologii,
  • ustalanie kryteriów i procedur odbioru prac i usług, nadzór nad odbiorami, rozliczanie wykonanych prac i usług,
  • tworzenie dokumentacji rozwiązań,
  • przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, aktualizacja informacji w systemach informatycznych, przekazywanie do eksploatacji,
  • wsparcie użytkowników biznesowych w codziennej pracy.

Główne wymagania stawiane Kandydatom to:

  • doświadczenie jako programista / administrator JIRA (min. 3 lata),
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne I stopnia lub w trakcie studiów technicznych I lub II stopnia.
  • wiedza w zakresie:
    • rozwiązań firmy Atlassian (JIRA, Insight, Confluence, Bitbucket)
    • technologii sieci WEB i technologii portali internetowych (REST API, WSDL).
  • znajomość notacji UML i BPMN,
  • znajomość SQL,
  • umiejętność analizy i dokumentowania istniejącego kodu (reverse engineering).
  • podstawowa znajomość tematyki bezpieczeństwa teleinformatycznego.
  • znajomość rynku związanego z branżą telekomunikacyjną,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • wysoka motywacja do pracy,
  • umiejętność zarządzania zadaniami.
  • Samodzielność.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • szkolenia,
  • miłą atmosferę pracy,
  • pakiet socjalny w postaci ubezpieczenia na życie, karty Multisport i prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy.
do góry