Nawigacja

Projekt Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

ARCHITEKT CRM

Nr ref.: ACRM 0819; Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań osoby na tym stanowisku należy:

  • bieżąca praca dotycząca nadzoru nad utrzymaniem systemu Sugar CRM działającego w NASK PIB dla sieci OSE (Ogólnopolska Sieć Edukacyjna),
  • analiza problemów dotyczących funkcjonowania systemu Sugar CRM,
  • monitorowanie i analiza architektury obszaru CRM,
  • zbieranie i definiowanie wymagań dotyczących rozwoju w obszarze CRM, analiza rozwiązań technicznych, wybór firm wykonawczych,
  • przygotowywanie projektów technicznych, kosztorysów, analiz ekonomicznych w zakresie systemów CRM oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
  • nadzór nad pracą firm wykonawczych oraz pracowników oddelegowanych do realizacji projektów w ramach rozwoju systemów w obszarze CRM,
  • nadzór nad integracją ww. systemów z istniejącymi systemami OSS/BSS w NASK PIB,
  • analizy procesów biznesowych NASK PIB celem zaprojektowania ich implementacji w Sugar CRM,
  • nadzór nad migracją procesów i danych w ramach wdrażania nowych podsystemów/funkcjonalności i procesów w obszarze CRM,
  • opracowywanie planów testów, przeprowadzanie testów, analiza wyników,
  • rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych,
  • śledzenie aktualnych trendów, nowych produktów i rozwiązań w zakresie ww. technologii,
  • ustalanie kryteriów i procedur odbioru prac i usług, nadzór nad odbiorami, rozliczanie wykonanych prac i usług,
  • przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, aktualizacja informacji w systemach informatycznych, przekazywanie do eksploatacji,
  • udział w konferencjach, warsztatach i szkoleniach branżowych związanych bezpośrednio z zagadnieniami dotyczącymi nadzorowanego obszaru.

Główne wymagania stawiane Kandydatom to:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3 lata),
  • dobra znajomość systemu Sugar CRM (min. 2 lata),
  • znajomość narzędzi do modelowania architektury, najlepiej Sparx Enterprise Architect,
  • mile widziane doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego,
  • wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe (teleinformatyka, informatyka),
  • wiedza w zakresie:
    • aplikacji wspierających procesy biznesowe obszaru BSS m.in. klasy BPM, CRM,
    • systemów i rozwiązań technologicznych z obszaru CRM,
    • technologii sieci WEB i technologii portali internetowych (REST API, WSDL),
  • znajomość notacji UML i BPMN,
  • znajomość SQL,
  • podstawowa znajomość tematyki bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami,
  • znajomość rynku związanego z branżą telekomunikacyjną,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • wysoka motywacja do pracy,
  • samodzielność w realizacji zadań i umiejętność pracy pod presją,
  • mile widziana znajomość architektury referencyjnej dla firmy telekomunikacyjnej TMForum Frameworx.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • szkolenia,
  • miłą atmosferę pracy,
  • atrakcyjny pakiet socjalny.
do góry