Specjalista ds. wsparcia technicznego - Centrum Kontaktu OSE

Miejsce pracy: Warszawa; Nr ref. SCKO 0618

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie między innymi:

  • zapewnienie kompleksowej pomocy osobom zainteresowanym OSE oraz wsparcia Użytkownikom OSE,
  • obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji mailowej oraz innych kanałów kontaktu OSE,
  • obsługa systemów Contact Centre, CRM itp.,
  • obsługa zapytań technicznych oraz zdalne wsparcie użytkowników Internetu OSE,
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii,
  • udzielanie wskazówek i rad użytkownikom,
  • wsparcie innych członków zespołu,
  • przeprowadzanie szkoleń dla członków zespołu,
  • realizacja czynności wg standardów obsługi Centrum Kontaktu OSE oraz procedur NASK,
  • udzielanie odpowiednich, kierunkowych i precyzyjnych informacji osobom reprezentującym szkoły, Podmioty Prowadzące Szkoły (PPS) oraz innym interesariuszom OSE,
  • współpraca w zakresie optymalizacji procedur OSE oraz sposobu obsługi zgłoszeń kierowanych do Centrum Kontaktu OSE,
  • budowanie pozytywnych relacji z Użytkownikami OSE oraz dbanie o wizerunek OSE.

 

Czy to Ciebie szukamy?

Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobą, którą cechuje:

  • wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,
  • min. roczne doświadczenie pracy na Infolinii technicznej
  • znajomość urządzeń oraz infrastruktury sieciowej
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów o kierunku informatycznym lub pokrewne
  • swobodne posługiwanie się językiem polskim,
  • komunikatywność, pozytywne nastawienie,
  • dobra znajomość MS Excel i MS PowerPoint,
  • samodzielność, odpowiedzialność.

 

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość systemów typu CC,
  • znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych i telekomunikacyjnych,
  • znajomość obsługi systemu ticketowego Jira.

 

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • pracę w projekcie o charakterze przełomowym dla polskiej edukacji i gospodarki,
  • szkolenia,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy).