Redaktor – specjalista ds. zasobów OSE

Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • promowanie i popularyzowanie treści publikowanych na portalach OSE poprzez różnorodne kanały komunikacyjne – tworzenie tekstów, prezentacji, newsów, krótkich filmów informacyjno-promocyjnych,
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów planowanych oraz z ostatniej chwili (zaproszenia na wydarzenia, artykuły, notatki prasowe realizowane w ciągu kilku godzin),
  • research materiałów związanych z rozwojem kompetencji cyfrowych oraz wykorzystaniem nowych technologii w edukacji,
  • monitorowanie bieżących wydarzeń i proponowanie tematów do zamieszczenia na portalach OSE zgodnie z zainteresowaniem, czytelników,
  • współprowadzenie serwisów oraz portali społecznościowych, w tym koordynacja korespondencji z użytkownikami portali.

 

Od Kandydatów wymagamy:

  • umiejętności redakcyjnych w zakresie prezentacji treści w serwisach internetowych i mediach społecznościowych,
  • biegłości w redagowaniu tekstów,
  • umiejętności swobodnego poruszania się w kanałach social media,
  • umiejętności samodzielnego wyszukiwania i selekcjonowania informacji,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • kreatywności, komunikatywności, umiejętności pracy pod presją czasu, systematyczności, sumienności i zaangażowania.

 

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość systemów zarządzania treścią CMS (CMS Wordpress, HTML/CSS),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • pracę w projekcie o charakterze przełomowym dla polskiej edukacji i gospodarki,
  • szkolenia
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy).