Specjalista ds. współpracy z instytucjami i partnerami

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • przygotowanie i realizacja strategii komunikacji marki na FB oraz Instagramie i YouTube w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy,
  • przygotowanie planu współpracy z influencerami przy współpracy z dostawcą zewnętrznym,
  • planowanie tematów i zawartości merytorycznej contentu we wszelkich działaniach w obszarze komunikacji internetowej,
  • nadzór nad aktualizacją i poprawnością merytoryczna strony internetowej,
  • ścisła współpraca z agencjami marketingowymi oraz domami mediowymi.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w budowaniu strategii komunikacji,
  • doświadczenia w planowaniu budżetów,
  • umiejętności analitycznych, dużej orientacji w trendach komunikacji social mediowej,
  • kreatywności i umiejętności rozwiązywania sytuacji kryzysowych,
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii w social media.

 

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • pracę w projekcie o charakterze przełomowym dla polskiej edukacji i gospodarki,
  • szkolenia,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy).