Specjalista ds. systemów CRM

SSCRM/0620

Jesteśmy sześcioosobowym zespołem specjalistów z zakresu rozwiązań BSS i OSS. Realizujemy projekty związane z budową Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (OSE), których celem jest stworzenie zaplecza aplikacyjnego wspierającego pracę operatora telekomunikacyjnego. Głównym celem projektu OSE jest świadczenie usługi szerokopasmowego, bezpiecznego dostępu do Internetu dla szkół oraz tworzenie i udostępnianie usług ułatwiających użytkownikom OSE dostęp do technologii cyfrowych.

Naszym zadaniem jest wykonywanie analizy potrzeb biznesowych oraz określanie na jej podstawie wymagań dla systemów OSS i BSS, które następnie będą/są dostarczane i wdrażane przez zewnętrznych Wykonawców. W zakresie naszych obowiązków jest również nadzór nad ich wdrożeniem.

 

Zadania:

  • budowa strategii dla obszaru CRM i nadzór nad jej wdrażaniem,

  • zbieranie i definiowanie wymagań dotyczących rozwoju w obszarze CRM,

  • nadzór nad utrzymaniem systemu Sugar CRM,

  • wykonywanie analizy technicznej w zakresie rozwiązań CRM i przygotowywanie dokumentacji przetargowej,

  • nadzór nad pracą firm wykonawczych oraz pracowników oddelegowanych do realizacji projektów w ramach rozwoju systemów w obszarze CRM,

  • nadzór nad integracją systemu CRM z otoczeniem,

  • przygotowywanie dokumentacji przetargowych na zakup systemów i rozwiązań IT,

  • współpraca z dostawcami w zakresie budowy i integracji dostarczanych systemów w architekturze teleinformatycznej,

  • uzgadnianie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, aktualizacja informacji w systemach informatycznych, przekazywanie do eksploatacji.


Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenie w pracy architekta IT dla obszaru CRM,

  • znajomość architektury i modelu działania rozwiązań z obszaru CRM,

  • umiejętność tworzenia definicji procesów,

  • umiejętność analitycznego myślenia,

  • samodzielność w realizacji zadań i umiejętność pracy pod presją czasu,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na korzystanie z dokumentacji.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość systemu Sugar CRM,

  • znajomość notacji UML i BPMN,

  • znajomość narzędzi do modelowania architektury, najlepiej Sparx Enterprise Architect,

  • doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego.