
Kierownik/czka Zespołu Obsługi Administracyjnej
- 12000 - 13000 brutto
- Warszawa
- - umowa o pracę
- - pełen etat
- - specjalista
- - zdalnie
Zakres zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów finansowych (w tym harmonogramów, budżetów, planów finansowych, rozliczeń i sprawozdań oraz pism).
- Przygotowanie sprawozdań lub raportów z realizacji prac uzgodnionych z bezpośrednim przełożonym.
- Informowanie bezpośredniego przełożonego o występujących trudnościach w wykonywaniu powierzonych zadań oraz zgłaszanie wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanej pracy.
- Podejmowanie inicjatywy i samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Dbanie o odpowiedną jakość wykonywanych obowiązków.
- Wykonywanie innych poleceń i prac zleconych przez pracodawcę i przełożonego.
- Czynny udział w organizacji spotkań, szkoleń i konferencji oraz imprez firmowych;
- Wykonywanie innych działań zapewniających ciągłość pracy Działu Administracji;
- Współpraca przy zapewnieniu zaopatrzenia w meble, wyposażenie biura, artykuły biurowe, higieniczne i spożywcze;
- Prowadzenie spraw dotyczących najmu nieruchomości;
- Monitorowanie płatności faktur i rozliczeń;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Koordynowanie ważnych wydarzeń i terminów, a także zarządzanie danymi w firmowych systemach informatycznych;
- Sumienne i staranne wykonywanie zleconych zadań;
- Kierowanie realizacją zadań Zespołu Obsługi Administracyjnej.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe II stopnia.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
- 3 - letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników w obszarze administracyjnym.
- Doświadczenie w zarządzaniu flotą.
- Umiejętność przygotowywania m.in. umów, pism, raportów, zestawień.
- Prawo jazdy kat. B.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność współpracy w grupie.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zdolność do równoległego wykonywania różnorodnych zadań.
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych lub instytucie badawczym.
- Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD).
- Znajomość istotnych zagadnień związanych z finansami publicznymi i zamówieniami publicznymi.
Supportive and Comfortable Work Environment
The right people deserve the right care. That’s why we offer a wide range of extra benefits — from professional training and courses, to yoga sessions and Fruit Thursdays, all the way to co-financed Multisport cards and reimbursements for cinema or theatre tickets. But above all, it simply feels good to work with us.
You can start your day anytime between 7 and 10 a.m.
We believe in maintaining a healthy approach to work. That’s why we support a balanced lifestyle and respect your time outside the office.
We offer opportunities to grow your skills through professional development and industry events.
We operate at the intersection of science, cybersecurity, and emerging technologies.
We partner with LUX MED to provide access to private medical care for our employees.
Stay active with a co-financed Multisport card or get reimbursed for cultural activities like cinema and theatre visits.
We offer partial reimbursement of vacation costs — including Poland’s traditional “under the pear tree” benefit.
You can opt in to additional life insurance coverage, giving you and your loved ones greater peace of mind.