Grupa ludzi podczas rozmowy
IT - Badania i Rozwój

Kierownik/czka Zespołu Obsługi Administracyjnej

- 12000 - 13000 brutto

  • Warszawa
  • - umowa o pracę
  • - pełen etat
  • - specjalista
  • - zdalnie

Zakres zadań na stanowisku:

  • Przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów finansowych (w tym harmonogramów, budżetów, planów finansowych, rozliczeń i sprawozdań oraz pism).
  • Przygotowanie sprawozdań lub raportów z realizacji prac uzgodnionych z bezpośrednim przełożonym.
  • Informowanie bezpośredniego przełożonego o występujących trudnościach w wykonywaniu powierzonych zadań oraz zgłaszanie wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanej pracy.
  • Podejmowanie inicjatywy i samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Dbanie o odpowiedną jakość wykonywanych obowiązków.
  • Wykonywanie innych poleceń i prac zleconych przez pracodawcę i przełożonego.
  • Czynny udział w organizacji spotkań, szkoleń i konferencji oraz imprez firmowych;
  • Wykonywanie innych działań zapewniających ciągłość pracy Działu Administracji;
  • Współpraca przy zapewnieniu zaopatrzenia w meble, wyposażenie biura, artykuły biurowe, higieniczne i spożywcze;
  • Prowadzenie spraw dotyczących najmu nieruchomości;
  • Monitorowanie płatności faktur i rozliczeń;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Koordynowanie ważnych wydarzeń i terminów, a także zarządzanie danymi w firmowych systemach informatycznych;
  • Sumienne i staranne wykonywanie zleconych zadań;
  • Kierowanie realizacją zadań Zespołu Obsługi Administracyjnej.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe II  stopnia.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • 3 - letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników w obszarze administracyjnym.
  • Doświadczenie w zarządzaniu flotą.
  • Umiejętność przygotowywania m.in. umów, pism, raportów, zestawień.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność współpracy w grupie.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Zdolność do równoległego wykonywania różnorodnych zadań.

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych lub instytucie badawczym.
  • Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD).
  • Znajomość istotnych zagadnień związanych z finansami publicznymi i zamówieniami publicznymi.
Employee benefits

Supportive and Comfortable Work Environment

The right people deserve the right care. That’s why we offer a wide range of extra benefits — from professional training and courses, to yoga sessions and Fruit Thursdays, all the way to co-financed Multisport cards and reimbursements for cinema or theatre tickets. But above all, it simply feels good to work with us.

icon_pace
Flexible Working Hours

You can start your day anytime between 7 and 10 a.m.

icon_balance
Work-Life Balance

We believe in maintaining a healthy approach to work. That’s why we support a balanced lifestyle and respect your time outside the office.

icon_model_training
Training and Conferences

We offer opportunities to grow your skills through professional development and industry events.

icon_school
Exciting Projects

We operate at the intersection of science, cybersecurity, and emerging technologies.

icon_medical
Healthcare

We partner with LUX MED to provide access to private medical care for our employees.

icon_fitness_center
Multisport Card

Stay active with a co-financed Multisport card or get reimbursed for cultural activities like cinema and theatre visits.

icon_landscape
Holiday Subsidy

We offer partial reimbursement of vacation costs — including Poland’s traditional “under the pear tree” benefit.

icon_beach_access
Life Insurance

You can opt in to additional life insurance coverage, giving you and your loved ones greater peace of mind.