
Specjalista/ka ds. analizy zgłoszeń
- 7 000 - 8 000 zł brutto
- Warszawa
- - umowa o pracę
- - pełny etat
- - specjalista
- - praca hybrydowa
Jako jedyny zespół w Polsce zajmujemy się reagowaniem na zgłoszenia dotyczące zagrożeń dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni.
Aktualnie poszukujemy osób, które będą odpowiedzialne za monitoring i analizę zagrożeń, obsługę zgłoszeń pochodzących od użytkowników, tworzenie materiałów edukacyjnych, współpracę z innymi zespołami oraz kontakt z administratorami największych platform social media, organami ścigania i organizacjami międzynarodowymi zajmującymi się podobną tematyką.
Więcej o nas i naszych zadaniach na stronie Dyżurnet.pl (dyzurnet.pl)
Zadania:
- analiza i klasyfikacja zgłoszeń treści nielegalnych (innych niż CSAM) oraz szkodliwych w internecie;
- monitoring i analiza zagrożeń związanych z treściami nielegalnymi i szkodliwymi dla małoletnich;
- publikowanie ostrzeżeń na podstawie monitoringu internetu;
- wykorzystanie nowych narzędzi do analizy trendów we współpracy z Zespołem Z2 i Z3 Dyżurnet.pl;
- kontakt z organami ścigania i dostawcami usług internetowych zgodnie z procedurami działania Dyżurnet.pl;
- współpraca z innymi komórkami NASK oraz instytucjami;
- szkolenia specjalistyczne z tematyki podejmowanej przez Dyżurnet.pl;
- publikacja raportów, materiałów edukacyjnych i profilaktycznych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 1 rok doświadczenia w branży mediów, IT, technologicznej lub pokrewnej;
- znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel;
- znajomość zasad cyberbezpieczeństwa;
- doświadczenie w tworzeniu raportów i prezentacji;
- umiejętność tworzenia materiałów edukacyjnych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym;
- odporność na stres;
- Przed nawiązaniem stosunku pracy niezbędne będzie przedłożenie informacji oraz wymaganych oświadczeń, o których mowa w art. 21 ust. 3-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność planowania, organizacji i priorytetyzacji zadań;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych i/lub prowadzeniu szkoleń/warsztatów;
- znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira, Trello);
- umiejętność automatyzacji powtarzalnych zadań;
- znajomość systemów zarządzania treścią (CMS);
- znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o usługach cyfrowych);
- kreatywność i otwartość na nowe pomysły;
- gotowość do doskonalenia się i nauki nowych technologii.
Zapewniamy dobre warunki pracy
O właściwych ludzi trzeba odpowiednio dbać. Dlatego oferujemy cały szereg dodatkowych korzyści. Od szkoleń i kursów zawodowych, poprzez zajęcia z jogi i owocowe czwartki, po dofinansowaną kartę Multisport albo zwrot za bilety do kina czy teatru. To wszystko jest jednak dodatkiem do tego, że po prostu dobrze się z nami pracuje.
Zaczynamy między 7 a 10 rano.
Dbamy o zachowanie zdrowego podejścia do obowiązków służbowych.
Daje możliwość podnoszenia swoich kompetencji.
Działamy na pograniczu nauki, cyberbezpieczeństwa i nowych technologii.
Mamy umowę z grupą LUX MED, która pozwala na korzystania z prywatnej opieki medycznej.
Zachęcamy do aktywności sportowej lub uzyskania zwrotu za wydatki poniesione na kulturę.
Zwracamy część kosztów związanych z urlopem (tzw. wakacje pod gruszą).
Dajemy możliwość zawarcia dodatkowego ubezpieczenia na życie.