ARCHITEKT IT dla CRM

Miejsce pracy: Warszawa;

Zakres obowiązków:

  • budowa strategii dla obszaru CRM i nadzór nad jej wdrażaniem,

  • zbieranie i definiowanie wymagań dotyczących rozwoju w obszarze CRM,

  • nadzór nad utrzymaniem systemu Sugar CRM,

  • wykonywanie analizy technicznej w zakresie rozwiązań CRM i przygotowywanie dokumentacji przetargowej,

  • nadzór nad pracą firm wykonawczych oraz pracowników oddelegowanych do realizacji projektów w ramach rozwoju systemów w obszarze CRM,

  • nadzór nad integracją systemu CRM z otoczeniem,

  • przygotowywanie dokumentacji przetargowych na zakup systemów i rozwiązań IT,

  • współpraca z dostawcami w zakresie budowy i integracji dostarczanych systemów w architekturze teleinformatycznej,

  • uzgadnianie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, aktualizacja informacji w systemach informatycznych, przekazywanie do eksploatacji.

 

Wymagania:                    

  • doświadczenie w pracy architekta IT dla obszaru CRM,

  • znajomość architektury i modelu działania rozwiązań z obszaru CRM,

  • umiejętność tworzenia definicji procesów,

  • umiejętność analitycznego myślenia,

  • samodzielność w realizacji zadań i umiejętność pracy pod presją czasu,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na korzystanie z dokumentacji.

 

Dodatkowym atutem będzie: 

  • znajomość systemu Sugar CRM,

  • znajomość notacji UML i BPMN,

  • znajomość narzędzi do modelowania architektury, najlepiej Sparx Enterprise Architect,

  • doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego.