ARCHITEKT IT dla CRM

Miejsce pracy: Warszawa;

Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • bieżąca praca dotycząca nadzoru nad utrzymaniem systemu Sugar CRM
  • monitorowanie i analiza architektury obszaru CRM
  • budowa strategii dla obszaru CRM i nadzór nad jej wdrażaniem
  • zbieranie i definiowanie wymagań dotyczących rozwoju w obszarze CRM, analiza rozwiązań technicznych, wybór firm wykonawczych,
  • przygotowywanie projektów technicznych, kosztorysów, analiz ekonomicznych w zakresie systemów CRM oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
  • nadzór nad pracą firm wykonawczych oraz pracowników oddelegowanych do realizacji projektów w ramach rozwoju systemów w obszarze CRM
  • nadzór nad integracją systemu CRM z otoczeniem,
  • opracowywanie planów testów, przeprowadzanie testów, analiza wyników,
  • śledzenie aktualnych trendów, nowych produktów i rozwiązań w zakresie ww. technologii,
  • ustalanie kryteriów i procedur odbioru prac i usług, nadzór nad odbiorami, rozliczanie wykonanych prac i usług,
  • przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej, aktualizacja informacji w systemach informatycznych, przekazywanie do eksploatacji,
  • udział w konferencjach, warsztatach i szkoleniach branżowych związanych bezpośrednio z zagadnieniami dotyczącymi nadzorowanego obszaru

 

Główne wymagania stawiane Kandydatom to:

  • doświadczenie w pracy jako architekta IT dla obszaru CRM (min. 2 lata),
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • wiedza w zakresie:
    • aplikacji wspierających procesy biznesowe obszaru BSS m.in. klasy BPM, CRM,
    • systemów i rozwiązań technologicznych z obszaru CRM,
    • technologii sieci WEB i technologii portali internetowych (REST API, WSDL),
  • znajomość narzędzi do modelowania architektury, najlepiej Sparx Enterprise Architect,
  • znajomość notacji UML i BPMN,
  • znajomość SQL,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • wysoka motywacja do pracy,
  • samodzielność w realizacji zadań i umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość systemu Sugar CRM,
  • znajomość ram architektonicznych TOGAF,
  • doświadczenie w pracy u operatora telekomunikacyjnego,
  • podstawowa znajomość tematyki bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • praktyczna znajomość metodyk zarządzania projektami,
  • znajomość rynku związanego z branżą telekomunikacyjną,
  • znajomość architektury referencyjnej dla firmy telekomunikacyjnej TMForum Frameworx.

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • szkolenia,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy).