Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- obsługa zgłoszeń dotyczących bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- monitorowanie bieżących trendów i zagrożeń z obszaru cybersecurity,
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu w zakresie analizy i rozwiązywania zgłoszeń,
- współpraca i kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji obsługi incydentów,
- praca zmianowa w trybie dyżurów.
Główne wymagania stawiane kandydatom to:
- dobra znajomość technologii, urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
- podstawowa znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej,
- znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym,
- chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- wrodzona ciekawość,
- komunikatywność.
Mile widziane:
- znajomość administracji systemami Windows oraz Linux,
- umiejętność programowania w dowolnym języku na poziomie podstawowym.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- miłą atmosferę i stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
- ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w naszym zespole,
- elastyczny grafik (praca zmianowa),
- możliwość rozwoju i samorealizacji,
- dostęp do najnowszych technologii,
- ciekawą ścieżkę kariery, możliwość awansu w strukturze zespołu / pionu,
- bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, MultiSport).