Główne wymagania stawiane Kandydatom to:
- wykształcenie informatyczne, techniczne,
- podstawowa wiedza z zakresu budowy i projektowania systemów informatycznych,
- dobra znajomość dowolnego języka skryptowego np. Python, Perl,
- dobra znajomość REST API (JSON),
- dobra znajomość MS Office (w szczególności programu Excel oraz Word),
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji,
- rzetelne podejście do wykonywanych obowiązków i wysoki poziom etyki zawodowej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- łatwość uczenia się i przyswajania wiedzy,
- kreatywność,
- mile widziana znajomość platformy Atlassian (JIRA, Insight, Service Desk).
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie techniczne dla użytkowników systemu realizacji zgłoszeń,
- przeprowadzanie testów odbiorczych procesów obsługi zgłoszeń,
- przygotowanie zestawień danych na żądanie,
- analiza błędów procesowania zgłoszeń.
Naszym pracownikom oferujemy:
- możliwość rozwoju i samorealizacji,
- szkolenia,
- przyjazną atmosferę pracy,
- atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy).