MŁODSZY SPECJALISTA DS. NARZĘDZI WSPIERAJĄCYCH

Główne wymagania stawiane Kandydatom to:

  • wykształcenie informatyczne, techniczne,
  • podstawowa wiedza z zakresu budowy i projektowania systemów informatycznych,
  • dobra znajomość dowolnego języka skryptowego np. Python, Perl,
  • dobra znajomość REST API (JSON),
  • dobra znajomość MS Office (w szczególności programu Excel oraz Word),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji,
  • rzetelne podejście do wykonywanych obowiązków i wysoki poziom etyki zawodowej,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • łatwość uczenia się i przyswajania wiedzy,
  • kreatywność,
  • mile widziana znajomość platformy Atlassian (JIRA, Insight, Service Desk).

 

Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • wsparcie techniczne dla użytkowników systemu realizacji zgłoszeń,
  • przeprowadzanie testów odbiorczych procesów obsługi zgłoszeń,
  • przygotowanie zestawień danych na żądanie,
  • analiza błędów procesowania zgłoszeń.

 

Naszym pracownikom oferujemy:

  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • szkolenia,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, możliwość nauki angielskiego w godzinach pracy).